Nový web: Outdoorfilmy.sk

25.04.2011
novy-web-outdoorfilmy-sk

OUTDOORFILMY.SK
zaži dobrodružstvo v pohodlí domova...

14.apríla 2011 odštartoval projekt dvojice amatérskych cestovateľov a filmárov, ktorí sa rozhodli prísť s niečím nekonvenčným, novým a prevratným.

Mladí cestovatelia sa rozhodli založiť internetový portál pre ľudí s podobnými záujmami a túžbami ako sú tie ich. Po 4mesiacoch trvajúcich prípravách sa im napokon podarilo oživiť to, na čom tak usilovne a precízne pracovali.
„Potreba objavovať je od narodenia mojou neoddeliteľnou súčasťou. Keď som nemohol objavovať, chcel som sa aspoň preniesť do sveta dobrodruhov a cestovateľov - to je dôvod prečo som založil filmový portál OUTDOORFILMY.SK
Kvôli sebe a ľuďom, ktorí majú podobné túžby ako ja - objavovať miesta, ľudí, príbehy a prostredníctvom filmovej kamery si snívať svoj sen o dlhých cestách, dobrodružstvách a zážitkoch, aj keď práve sedia pred monitorom,“ hovorí zakladateľ nového filmového portálu Juraj LUKÁŠ.

Hlavnou výhodou portálu OUTDOORFILMY.SK je skutočnosť, že fanúšikovia a návštevníci festivalov tu nájdu najnovšiu slovenskú a zahraničnú tvorbu aj mimo festivalovej sezóny.
„Snažíme sa dať priestor hlavne mladým, začínajúcim autorom, aby mohli svoje diela prezentovať na verejnosti, konfrontovať ich a prípadne sa učiť z pracovných postupov skúsenejších autorov,“ pokračuje Juraj LUKÁŠ.

Nový filmový portál prináša aj ďalšie jedinečné rubriky – tipy a triky ako správne nakrúcať, recenzie novej techniky, rozhovory s osobnosťami, cestovateľmi alebo práve s amatérskymi tvorcami sú samozrejmosťou.
Návštevníci sa môžu tešiť aj na aktuálne a horúce informácie z festivalového diania a možnosť pridať svoj vlastný film, alebo hodnotiť videá ostatných užívateľov.

OUTDOORFILMY.SK tak isto spustili komunikáciu s návštevníkmi cez fanúšikovskú skupinu na stránke Facebook.com.

Dobrodružstvo v pohodlí domova môžete zažiť tu: www.outdoorfilmy.sk

Juraj LUKÁŠ, zakladateľ portálu

Fotky Nový web: Outdoorfilmy.sk

RE: Nový web: Outdoorfilmy.sk
marians 25.04.2011
super, uz som si tam cosi pozrel. dakujem za to, drzim palce a prajem vela chuti do tvorby